yeeeeeFredag

Funderar lite på om jag ska starta en ny blogg .. En som kan vara mer öppen för personer som jag känner, eftersom jag inte gör direkt reklam för den. Hm får tänka på det, eftersom denna är allt för privat för att jag ska låta göra reklam för den ;p (KÄNN ER SPECIELLA SOM LÄSER DEN) haha

Jaja, idag är det friday. Härligt även fast man varit ledig i snart 3 veckor och känner inte av lika väl att det är helg. Idag har jag varit i malmö med Isabella. Det blev inga inköp förutom massa mat, usch nä jag borde verkligen inte slösa pengar på sånt hela tiden :) 

Det har vatt ett bra lov med skidåkning och trevligheter. Gilla! Nu ska jasg fortsätta se på DagOtto.. hehe.
"-Den var en mus som sa till en katt, jag tror jag e en hund" . hmm ja.

/Saraaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0