~ Ikväll är det Jägers..

.. och jag ska inte med :(

Ska upp tidigt imorgon så en partyynatt får hoppas över.

Jaja, ikväll ska jag träffa Felicia& Paula. :) Trevlans, och imorgon blir det modevisning i Lund! Det ska bli riktigt kul att visa upp butiken Woop Fashions kläder, för de är riktigt snygga! hehe.

Förrsten hade jag nog inte orkat jägers idag för vi har gått över en mil i skolan idag. Helt otroligt haha, så jag e ganska slut nu.

På senaste tiden har jag lyssnat väldigt mycket på legenden Michael Jackson. Det kan nog alla mina vänner hålla med om, för jag spelar hans musik hela tiden, hehe. Men han är bara så fantastisk! Måste bara säga det, jag tycker han är helt otrolig, den bästa artisten/sångaren genom tiderna. Och nu går även hans dokumentärfilm på bio, och den måste jag bara se!! Men alltså det blir aldrig av. Jag är ibland så lat att jag inte ens tar mitt ass till bion och bokar biljetterna! Haha måste bryta den vanan, för det är en måste-se film.
Kanske är den filmen Nadia,Angelica,Emma kommer överraska mej med någon gång i november ;) man ju hoppas :)
Måste även tillägga att de bästa danserna görs med hans musik ! 

Dagens låt: Billie Jean - The King of Pop


/Sara



Kommentarer
Postat av: Emmsan

Haha! erkänn att du är dö nyfiken!!!

ps hjärtat! jag finns här om du behöver prata mer! bara ring :) <3

2009-11-07 @ 23:38:02
URL: http://emmalidoverback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0