Feel fine

Varför kan man inte sluta prata om personer som tillhör the past? Vi kan inte sluta. Man vill så gärna tro att de kommer tillbaka och träffa dom, men innerst inne vet vi att det inte kommer inte bli som i våras igen. Aldrig.

Såå, mysig helg iaf! Fredag och lördagsmyss.. var och såg New Moon igår med Emma, Angelica och Nadia. En riktigt bra film, måste se den igen!, Jag har inte bestämt mej om jag håller mej till team jacob eller team edward... hehe... okej, så nördig e jag inte, var bara tvungen ;)
Efter bio så gick jag en runda med Paula och Fellan. Myyyshelg som sagt!


PSSSS - Emma, oh baby baby, dont you cry! eller hur var det ;D

Imon skuula, ball? nej, men angie e tillbaka, woh!

Nu ska jag se Bridget Joned diary, :D byebyee

/Sara

ih<3


Kommentarer
Postat av: Emmsan

oh yeahh! :) baby baby!

2009-11-23 @ 19:20:52
URL: http://emmalidoverback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0