thats it !

Skit i mej då.! Jag har sagt förlåt för det, fast jag inte egentligen behövt göra det, men kände att det behövdes för att lätta på trycket mellan oss.. Du betyder massa för mej nu, jag är riktigt kär i dej och vill vara hos dej jämt, och jag är ganska säker på att du känner detsamma, men du sårar mej verkligen när du dissar mej hela tiden nu, du säger att du fortfarande vill ha mej och saknar mej, men endå verkar du inte vilja träffa mej pga det du bl.a. sa innan, du sa en massa skit och jag blev sur,irriterad,förbannad på dej för det, du säger att alla bråkar i ett förhållande och att allt är som vanligt igen, men det är det inte!! det märker och vet jag, så nu ber jag dej,  kom tillbaka...

Only you, can make me feel this way,
young and true, only you
.

Vet inte ens varför jag skriver detta här, du läser endå inte det.


Okej, detta har varit en riktigt skitdag .
                                                                                                                                                     PussN/ Sara


Kommentarer
Postat av: Gossip For You!!

Hej hej kolla in våran blogg, det är den bästa skvallerbloggen du kan hitta och vi upptaderar 24/7 =D Vi väntar på dej och dina kommentarer!! =)

2009-05-22 @ 23:40:23
URL: http://metrobloggen.se/Gossipforyou
Postat av: David

Jag vet inte vem det är du syftar på, men det verkar vara en skitstövel.

2009-05-22 @ 23:49:55
URL: http://dominobricka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0