Jag Hatar att jag Älskar dej.

Jag tror nog att jag aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt pga en person. Jag klarar inte av om du gör slut på detta mellan oss, för jag har aldrig älskat en kille på det här sättet förut. Jag vet inte vad jag gör om du försvinner från mej. Du sa att du inte visste om detta kunde fortsätta... Jo, jag hoppas det. Jag kan acceptera då att jag inte betyder lika mkt som din familj och vänner, men bara jag inte förlorar dej.




Jag orkar inte mer, detta har varit en fucking hemsk vecka.!

Kommentarer
Postat av: Trees

usch:/ förlåt om du känner att jag lägger mig i.. men om han inte tycker om dig lika mycket som dig och dina vänner, så är du värd att älska någon annan.. Och han är verkligen inte värd att bli älskad av dig, inte på det sättet iallafall.

Hoppas det löser sig :)

2009-05-23 @ 10:19:31
URL: http://mangofisk.se
Postat av: fashion by linnea

fin blogg!

kommentera gärna min massor! <33

2009-05-23 @ 14:28:17
URL: http://fashionbylinnea.blogg.se/
Postat av: Trees

Det låter jobbigt! Men det låter lite som att killen är lite omogen:/ Klart att vänner betyder, men du ska inte vara så ledsen över någon, där du inte ens står långt upp på "betydelse"listan eller vad man kallar det..

Dem som är tillsammans när dom är typ 25 säger vi.. kan jag nästan garantera dig, att dom betyder mer för varandra, än vad deras kompisar gör, iallafall på ett anna sätt. *

stackare :( Kan tillägga att jag nyss gjort slut med min pojkvän ett år tillbaka, som inte älskade mig. Vi är värda bättre:)

2009-05-25 @ 19:44:54
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0