Suck..

Sitter och lyssnar på The Script. De är riktigt bra... Jag känner inte mej glad idag. Så mycket tankar har jag i huvudet. Jag tänker på en massa saker, bl.a. den hemska händelsen som inträffade i fredags. Så.....ofattbart. Sånt får bara inte hända. Jag tycker så jävla synd om hans familj. Att de klarar av sorgen ens. Usch, varför? Och när jag var ute med en vän innan idag.. Jag märkte det i hennes sätt hur ledsen hon var, jag tror hon kände honom, och att se henne så  gör mej ännu mer ledsen.. Gumman då.. :/<333

En annan tanke hamnar på hur deprimerande vädret och månaden är. Nej, detta är ingen glad månad. Januari, Februari och Mars är tråkiga månader som jag bara vill ska förbi så snabbt som möjligt. Nästa tanke är hur sjukt tråkig nästa vecka.. och de 3 resterande veckorna kommer att bli. Jag ska praktisera på ett äldreboende.. i 4 veckor. Jag klarade knappt av 2 veckor sist.. Hur ska detta gå, och jag ska även vara på samma ställe och avdelning -.-
Sedan finns det hundra andra tankar i mitt huvud.. Massa jobbiga tankar. Bara försvinn tack !
 
Förresten, modevisningen i Söndags gick inte alls bra. Vi gjorde helt fel och glömde halva dansen :( Så typiskt.

Nej gud vad deppigt inlägg. Men så äre just nu för min del. Ibland är jag jätteglad och ibland blir jag bara deppig. Jobbigt värre!   
                                                                                                                                                            Puss
N/Sara

Kommentarer
Postat av: AnnaH

the script gör superfin musik :)

2009-03-17 @ 22:34:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, har du haft en bra dag? :)

2009-03-17 @ 22:36:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: tre tjejer och en kille

Fin blogg du hade! checka in vår blogg och tyck gärna till!

2009-03-19 @ 09:08:10
URL: http://greenbeans.blogg.se/
Postat av: Anonym

eey,gillar din blogg faktiskt :D





http://VendelaSpace.devote.se

2009-03-19 @ 19:43:18
Postat av: carolina

hej!



jag såg på kenzas blogg att du kommenterat angående inlägget om h&m jeansjacka..



jag har en oanvänd sådan, med prislapp kvar, i storlek 34 som jag vill sälja. jag säljer för ursprungspriset på 298 kr.



är du intresserad? maila mig i sånna fal1!

2009-03-19 @ 23:41:12
Postat av: AnnaH

sv: Haha najjs :) hur är det annars då ?

2009-03-20 @ 17:14:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0