Sjukis

Jag kan inte tro det. Jag är sjuk.... igen. Jag pallar inte missa en massa i skolan, som jag sedan måste ta igen. Anteckningar och allt,, men just de, Emma lovade fixa anteckningarna till mej :*
Okej en ny vecka. Kanske inte startade så bra, men förhoppningsvis blir jag bättre till imorgon, och jag måste iväg och träna dans! Bara 2 träningar innan modevisningen,, jag börjar bli riktigt nervös :O

Jag kan berätta om min helg för er :)

Fredag:  Träffade Elin på kvällen och vi hade mys. Var ute lite, och kollade även på idol-06 (Y) Haha, men det är endå så bra, de som söker i audition och skämmer ut sig totalt ;p

 Lördag: Var inne på dansträning i någon timme, vi behövde inte vara kvar där alls länge, fast jag ville.. Jag gick sedan vidare till Gina för att köpa lite scenkläder till modevisningen. Sedan hem och därefter hade Elin en liten "fest" eller vad man kallar det, hon bjöd hem några tjejkompisar, och vi hade riktigt kul :) 

Söndag: Den hatade dagen... Men den visade sig bli bättre än jag trodde. Jag drog in till Malmö vid 4 för att träffa Tobbe, och var vi ute lite, sedan gick vi hem till honom.. Jag tog bussen hem vid 9! Asså tiden gick så jäkla fort :p plötsligt var den bara 9. Sedan så gick jag inte och la mej förrens vid 12 halv 1, så när jag vaknade nu imorse så var jag ganska trött. Men så äre. Jag slapp gå till skolan eftersom en riktigt förkylning bröt ut   -.-  Riktigt irrterande. Måstemåstemåste bli frisk tills imorgon!

Hoppas ni har haft en bra helg
:)
                                                                                                                                                    PussN/ Sara

http://www.youtube.com/watch?v=cfvVuXd-QpQ       - hahhaah kolla in, från idol06

Kommentarer
Postat av: Ida

hjälp mig att samla in pengar till något vettigt! Ett endaste klick på reklamen på min blogg hjälper, läs mer på min blogg och se vad jag menar! :) hare bra!

2009-03-09 @ 19:15:21
URL: http://idalundin.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

krya på dig!

2009-03-09 @ 19:33:22
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Intresserad av att köpa de slutsålda gladiatorheelsen från MONKI? Kika in i min blogg! :) Pusspuss rosetty.blogg.se

2009-03-09 @ 20:18:45
Postat av: LILLIS

Åhhhh det suger och vara sjuk hela tiden....I KNOW!!!!

Jag e typ jämt sjuk känns det som...guahhhh!!!!

Jätte fin blogg du har förresten=))

Kika in i min blogg och kommentera gärna!!!



Ha det gott!!



LOVE//// LILLIS

2009-03-09 @ 22:14:41
URL: http://lillissy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0