SVEDAUUULA

Börjar med att skriva att detta har varit en underbar dag.! Först skolavslutning... SOMMARLOV nu alltså :D wie! Typ alla andra slutar på fredag, hehehhehe. Efter det drog jag och några andra från skolan in till stan och käkade glass, sen drog alla hem efter det! Skittråkigt, så jag Jag och Matilda ba, Vafan, vi drar till SVEDALA,! Så vi gjorde ettt impulsgrej och hoppade på närmaste buss dit och drog in till svedala. Väl där gick vi runt lide där och handlade lide munspray x) haha och munkar heheh,, sen drog vi och träffade Matildas kompis Sara, så drog vi hem till henne och var där ett tag :) Sedan bestämde vi oss för att gå ner till bussstationen och träffa min pojkvän och hans kompis.. isch på henne, menmen iaf.. så träffade vi ännu en kompis till Sara och Matilda! Typ Ellen tror jag hon hette. Så drog vi runt lite i Svedala, bla Mcdonalds och sånt :D myys<3

Sen tog jag och Matilda bussen hem igen, och såg att miin fina klänning jag hade beställt från tradera hade kommit. Skitfin! Efter det hann jag inte längre utan Felicia ringde, så vi drog ut en runda i Lomma <3 SÅ tack för en härlig, rolig dag alla !!. sånt här gillar vi !

                                                                                                                                              PussN/ Sara
  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0