Christiania

Innan jag skriver vidare så måste jag bara tipsa om denna braiga låt :)

http://www.youtube.com/watch?v=HulFsv72h3Y


-
Ja hur mås det idag då?, Själv så mår jag bra. Har bara varit lite tråkig och sur  idag, vilket har sina anledningar... Men det ska vi inte gå in på!

Jag har varit i Christiania idag! I Danmark... ni vet.. Ja det är ett litet samhälle någonstans i Danmark där de lever nästan helt oberoende av resten av världen, typ. Nästan alla håller på med någon sorts drog där, den vanligaste som jag också fick uppleva hur det lukta och såg ut, var Hasch. Alltså nästan precis alla rökte sånt, vi såg, de var säkert 12 år eller något som satt och rökte :/ helt sjukt! och jag måste erkänna att jag var nervös för att sitta bredvid någon människa sen när jag skulle ta bussen hem, de undrade säkert isf var jag hade gjort,.. rökt hasch el nåt. hahah fyfan, jag ska aldrig prova något sånt! Hoppas ingen här gör det hellr, för när man väl börjat så e man på något sätt fast tror jag.

Iaf jag kom hem, och hoppade i duschen direkt. Sen gick jag en runda med Elin, som vi brukar göra<3 Sedan kom Fellan hem till mej så hjälpte hon mej med matten, för jag har prov i imorrn :O började träna ikv, heheh.. Men tack gumman iaf<3
Nu sitter jag och drogar låten Teenage dirtbag, jag e helt kär i den låten, den ger tillbaka vissa minnen man har med vissa personer.. :/ <3
                                                                                                                                          PussN/ Sara
  Wheatus ~

Kommentarer
Postat av: Randy

Christiania är riktigt coolt =)

2009-06-03 @ 23:11:44
URL: http://randys.se
Postat av: Jenny

Kul att se Christiania, har hört mycket om den staden;)

2009-06-06 @ 21:41:23
URL: http://ltg.blogg.se/
Postat av: susan

Hellu sötnos ^^

Gillar din blogg, vad tycker du om min :)?



Kram <3!

2009-06-10 @ 20:59:21
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0