bbaby (L'

Okej, sen jag kom hem har det varit skit, förrutom i lördags på dagen. Jag skulle lika gärna kunna åka upp till stugan igen. Men nej det ska jag inte. Det har jag bestämt. Jag kommer nog inte träffa min pojke på 2 veckor till :( ganska jobbigt, för det betyder  att jag inte kommer träffa han på över 7 veckor! helt sjukt... Men jag har tänkt på en sak och det är att i ibland får man gå igenom tuffa grejer i livet, det kan endå vara bra för framtiden att förbereda sej på sånt. Tänk sen när jag får träffa han igen, hur dubbelt underbart det kommer att bli att se hans ansikte igen.
Men detta är tufft, eftersom han betyder så otroligt mycket för mej. Han är något av det bästa som hänt mej, så det är inte så konstigt att jag är desperat, haha!

Jag är så otroligt glad över att jag har honom, han gör några fel ibland-som jag inte gillar, men vafan, ingen är perfekt :D Han e min lille älskling<3 och........ JAG SAKNAR HONOM SÅ HIMLA MYCKET! .. menmen, den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge'

                                                                                                                                                                Puss
N/Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0