Himma!

Hejsan Bloggen!
Jag har inte skrivit på ett tag och det beror på att internetet inte har funkat sådär jättebra uppe o vår stuga, men jag är ingen direkt datanörd på sommarn.. tur det!

Vi var hos vår underbara Nadia idag, alltså Emma,Jag och Angelica. Hon fyllde ju 17 för ett tag sedan, så vi har inte kunnat träffas tidigare så det blev idag :) Vi 3 hade planerat att överraska henne så Emma hade pratat med Nadias mamma innan så allt var helt planerat.. Så där stod yrvakna Nadia som var beredd att fly vilken sekund som helst för hon trodde ju att det var inbrott i huset när hon hörde någon låsa upp dörren och trippa in.. haha (: 
 
  -haha underbara du :) snacka om överraskad !

 - Fullspäckad dag! ;p haha, studsmatta<3

 - åh vi e grymmast på att grilla...

 - kram <3

 - Vi hjälpte att fixa till nadian innan hon blev upphämtad för fest:)  

- De 4 musketörerna (L''


Myspys dag, Imorgon blir det att träffa älsklingen som jag inte har sett på en månad.. :O

P.s Längtar till MLMfestivalen ;)
                                                                                                                                                                  Puss
N/ Sara

Kommentarer
Postat av: Emms

Så himla underbart :)

2009-07-18 @ 11:29:04
URL: http://emmalidoverback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0