skärpning sara!

Nu ska jag försöka vara lite mer aktiv med bloggandet, känner att det har mest på senaste tiden handlat om min förra pojkvän - om hur ledsen jag är över att jag förlorat honom. Menmen, jag får försöka gå vidare! Men vi får se hur länge bloggandet kommer att pågå nu!

Jaha, då vart de Lördag idag. Det har varit en lugn tråkig dag. Solat lite och väntat på bättre tider. Denna veckan har endå vatt ganska dryg, men endå har jag hunnit med att träffa några vänner till mej som jag inte har träffat på länge som Gabriella,Elin och Emma och det var nog veckans höjdpunkter. :) Men nästa vecka händer det lite grejer iaf som jag ser fram emot ;p

Igår var jag och köpte Veckorevyn på hemköp, köpte tidningen bara för att man fick ett Nit-armband, som jag så länge har letat efter, haha! Men det var verkligen värt det, skitsnyggt.

Skönt att solen äntligen börjat leta sig fram på himlen, jag tror att augusti kommer bli en varm månad faktiskt tillskillnad på tråkiga juli.. skitmånad, gillade inte juli-månad iår, och det beror inte endast på vädret.

Nä nu ska jag datanörda mej lide till, yeh.

                                                                                                                                                    /Sara
  Hahah, kolla vad man hittade.. gamla dagar serru

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra dag söt=) kramar

2009-08-02 @ 00:02:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0