Lov!

Yeeeeeeees, LOV :D
Jag behöver det hahaha. Det ska bli ett riktigt skönt trevligt lov, jag ska blandannat åka iväg till Ullared en dag, :D och så snart ska jag iväg till en kompis som jag inte har träffat på evigheter. Tillsist bär det av till stugan.. i helgen är det ju haloween..hmm vad ska man hitta på då när man inte är hemma.. aja det kommer säkert massa små ungar och vill ha godis,hahah så jag har väl fullt upp med att ge dem godis.
Vad ska ni göra på ert lov ?

                                                                                                                              /Sara

Kommentarer
Postat av: Vera ♥

Har bara slappat xD! Ha det så bra och sov så gott!

2008-10-29 @ 22:14:48
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0