My song for the world...

2 dagar hemma av sjukhet ... och en 3e blir det :(  pallar seriöst inte detta. Sjukt tråkigt att vara hemma och inte göra något, när man vet att de går igenom massa i skolan. Jag vill träffa Tobbe med. Men sålänge man är sjuk så funkar ju inte det.

Just nu sitter jag och lyssnar på låten "homecoming" med Kayne West och Chris Martin. Riktigt bra låt. Nu vart den slut.. Istället lyssnar jag nu på "my song for the world" och gissa vem som sjunger den.. ;) asså jag kan inte få nog av den killen<3
Jag missade dansträningen idag.. Riktigt irriterande. Jag vill ju dansa nu och träna. Men istället får jag ligga hemma och vara sjuk. Men kul med uppmuntrande sms av personer som saknar mej.  Tänk att sådana sms kan göra en så glad :)))

Någon som har några tips på vad man kan göra när man e sjuk?

                                                                                                                                                             PussN/ Sara

  aaaw, putte dåå <3   asså hur kan man vara så söt?  :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, han är så underbar:) hihi

2009-03-11 @ 11:45:21
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja det är han verkligen:)

2009-03-11 @ 15:12:25
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =)

2009-03-17 @ 22:28:01
Postat av: Carolina

Fin blogg =)

2009-03-17 @ 22:28:32
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0