Naaaeej ><

Fan osså. Det blev inte av ikväll pga av vissa irriterande skäl. Att de inte bara kan lösa det.. vill ju träffa honom nu..
Iaf, så ikväll så ska jag träffa Felicia istället<3 Ska bli mycket mysigt, har inte träffat henne på aslänge. Imorgon - Lördag ska jag träna inför modevisningen vi ska ha om några veckor :D Ska bli jättekul, hihihihi.Så jag är där mellan 14.00-18.00. Senare på kvällen så kommer Sanne och Felicia hem till mej, för vi ska ha myspys<3 Har aldrig varit med både Sanne och Fellan samtidigt ,men det ska bli kul!
På Söndag ska jag träffa min kära Matilda<3 Saknat henne apmycket, så vi ska hitta på något :D 

Det ska bli en underbar helg, och det som hände igår/idag ska inte förstöra den!


Ha en wooooooonderful helg alla!
                                                                                                                                                    PussN/ Sara
Hahahahaa, idolerna -06 <3
Markuuuuuuuuus<3333 Jag tror faktiskt att jag alltid kommer gilla honom(L)

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: tackar :D <3

2009-02-27 @ 21:30:09
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0