Halloj!

Läget?? själv är det bra här(:
Idag är det söndag..... jag gillar inte söndagar, det är en sån trist dag.
Idag kom jag hem från stugan.. den största delen av lovet spenderades då uppe i min stuga. Mkt trevligt..
I torsdes åkte jag och mammsen iväg till ullared :))) riktigt kul var det, och det slösades riktigt mkt pengar ;p
Jaha, annars då....i veckan träffade ja några kompisar som inte hade träffat på fruktansvärt lång tid !!! Kul och träffas igen sötnosar<3
Igår var det "stjärnor på is" som jag så självklart såg. Jag säger bara MARKUS!!!! :DDDD Jag lovar...han kommer att vinna hela skiten ;D
Just nu sitter jag och har tråkigt, det är bara repriser på tv vid denna tiden..Aja ni får ha det!

                                                                                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Siri

gullig blogg :)

2008-11-11 @ 16:53:41
URL: http://nohlstroms.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej! Om du har tid att svara på en undersökning om designen på mp3-spelare så skulle jag bli superglad! Jag pluggar grafisk design, och håller på med en inlämningsuppgift som handlar om vad trendmedvetna tjejer föredrar. Behöver verkligen hjälp! Det är bara några få frågor //Julia (klicka dig in på länken vettja:)

Postat av: ?

Markus är lätt bäst :D

2008-11-16 @ 00:54:19
Postat av: Filip

Man spenderar alltid mkt i ullared ^^

2008-11-16 @ 01:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0