Tisdaaag.

När som helst ska jag åka. Ska endå bli mysigt. Donkan kanske, och sen dra in på Maxi, som vanligt för att handla inför kvällen :)

Idag har det varit slappt. Stack som sagt vid halv 9 till vårdcentralen, och sen kom jag hem och åt frukost. Typ världens godaste musli! Sedan spelade jag The Sims för att fördriva tiden lite... hih. Lite senare gick jag även ut en kort runda för att få frisk luft och sist satte jag mej ute i den varma solen och läste FRIDA ^^

Det är inte säkert att det blir ett till inlägg idag, för att jag vet inte om internet funkar så bra där uppe. Men vi får väl se..  :)
Nu ska jag packa klart det sista och sedan åka.

Ha en bra kväll!
                                                                                                                                         PussN/ Sara

 Här kommer en bild på snyggingen, Robert Pattinson(Edward Cullen) Om ni inte sett Twilight... Så gör det ! <3 ( Eller läs åtminstone böckerna) (L) 

Kommentarer
Postat av: JOANNA

god natt:)

2009-02-18 @ 01:08:05
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Angelique

Så bra film:)

2009-03-12 @ 22:07:36
URL: http://angeliquespjuth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0