Tjaa

Gud vad det känns skönt nu när redovisningen är gjord och redigeringsuppgiften inskickad :))
Dagen började med redvisning på veckans tema. Det gick jättebra, hoppas på mvg ;) Sedan så
redigerade jag klart bilden på Cameron Diaz, så hon fick bla. blåa ögon.
Sedan lunch - och det blev kattmat som vi kallar det, för att det är just vad det är! >< usch..
Sedan städning och sen slutade vi:)                          
Jag och Ronja for sen in till stan och skulle shoppa! Det blev lite kläder och grejs :)) Bla. dessa tights.(bilden)
Ikväll händer inget speciellt förutom att se idol, vilken ingen får missa! :D älskar det programmet, Kevin ska vinna ;D
Imorgon åker jag till Linderöd för att träffa lite släkt, wooh : )


Snart ska jag ut en sväng med Felicia, och efter det se vem som åker ur idol idag!

Pusshej!
                                                                                                                                     /sara



 


Kommentarer
Postat av: saga

våran skolmat är också jättedålig ! ;s

2008-12-09 @ 20:24:48
URL: http://saguu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0