#¤%&U&%¤#

Jag försökte släppa taget om dej, jag trodde jag nu lyckats

men så var du tvungen att förstöra det och nu hatar jag dej
Du är inte värd en enda tanke, det var du inte innan heller, men
nu har jag fått bekräftat att du inte är en bra person..
Vafan visa lite respekt!

Ja igårkväll så revs gamla sår upp, men med hjälp av Emma& Elin så kommer jag över det.

Just nu sitter jag och "pluggar". Matte. Matte B. bah! Men när jag bestämt mej för att börja plugga

så börjar jag gå in på datan istället! ååh prov på torsdag! Måste koncentrera mej! Tackhej!

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emmet

<3 alltid här för dig!

2009-11-10 @ 10:35:04
URL: http://emmalidoverback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0