Ojda.!

Hehe, har inte bloggat på ett tag märkte jag. Men jag helt enkelt inte haft lust till det :p Men nu är jag tillbaka, så glöm inte kika in varje gång ni sätter igång datan ;p


Hmm vad har hänt på en månad..

-
Blivit tillsammans med Tobias<3

-Gjort klart alla MatteNPn, (det sista gjorde jag idag:D)

- Haft Elin uppe i stugan över en helg

- Haft en riktigt rolig valborg :))

- Umgåtts med härliga personer

- Gått modevisning, yey :D

- Börjat med intensivkursen på dansen <3

+++ säkert fler grejer som jag inte kommer på nu .

Just nu.
Jag har precis "bakat" heheh färdigmix, brownies,, verkar riktigt goda :p kanske inte ser så ut menmen..

Jag slutade vid elva idag för att vi hade NP så det var skönt! Satte mej i soffan och kikade lite på tv och lagade även lite lunch. Nu väntar jag på att browniesen ska bli klara :)

Ha en bra vecka!
                                                                                                                                                         Puss
N/ Sara



Kommentarer
Postat av: Twilight iFokus

Är du ett fan av The Twilight Saga?

Välkommen in på forumet Twilight iFokus - www.twilight.ifokus.se!

2009-05-19 @ 19:38:52
URL: http://www.twilight.ifokus.se
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :D

2009-05-19 @ 23:27:27
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0