friday i'm inLove

Heyy.
Läget? allt bra allt bra här iaf..
 
Jag har haft en bra dag, trots redovisningen. Det gick faktisk bra. Hoppas på ett högt betyg (=
Jag redovisade om skolplikten i Sverige, haha intressant.. Men jag tycker vår basgrupp var jättebra
och nu har jag börjar gilla den väldigt mycket, hih.

Efter skolan så drog Jag och Ronja in till stan. Skulle titta lite i affärer, och det blev en fin vardagskläning för min del, 29 :- haha, rena klippet! Vi hade mycket mysigt på stan.

Nu har jag lov! SKÖNT. Ledig imorrn. Ska nog in och klippa mej på någon drop in..Senare ska jag kasnke iväg till Malmööö. Men jag vet inte.
På lördag är det AllaHjärtansDag, och jag ska in med kusinerna och kolla på Zlatans Leende. Sen ska jag nog hänga med några kompisar innan jag åker upp till stugan. Detta lovet måste jag jobba med en @¤%&=)(/&%¤# uppgift i skolan som jag inte hunnit göra pga. jag varit sjuk -.- orkar inte. Men annars så är jag fri från massa plugg =D Härleet

Jag har en sak som gör mej orolig. Min brorsa har fått för sig att han ska köpa en motorcykel. Asså hur övertalar man honom att han inte ska göra det. Så många olyckor som inträffar, och jag vet vad jag pratar om. Jag har läst om dem. Asså jag e skitorolig, och han förstår inte det. Han säger att han ska ta det lugnt och köra försiktigt, men vadå, det kan endå hända något hemskt.
Jag vill bara att han ska fatta att motorcykelkörning är inte bara "en kul grej" utan allvarligt. *är seriös* 

Nu ska jag ut med Elin. 
 
                                                                                                                            PussN /Sara
btw, Någon som vet när Jason Mraz kmr till Sverige iår? :*

My favourite<3


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

allt väl? :-) Hoppas helgen blir bra!

2009-02-13 @ 10:41:58
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: -- MiSCHA

gott :-) Jo här är det bra!

2009-02-13 @ 11:05:50
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Leia

Visste inte Att han skulle komma.

2009-02-13 @ 15:14:38
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0