Goddag

Allt bra? =)

Sitter här i stugan i min säng. Just nu har jag astråkigt! Lyssnar på Kat Deluna, med whine up :) helt ok låt faktiskt.
Satte nu igång Angel med Leona Lewis som ger en massa minnen... :/ Jag tänker på en speciell person. Saknar honom, men han visade sig vara en skum person. Tyvärr, för att han verkade vara helt underbar och bra.. Men inte! Aa men nu ska jag strunta i honom... You're an angel, you're an angel...Nej. Nu får jag sluta!
( Detta inlägget skrev jag igårkväll, men det råkade försvinna plötsligt så det får komma nu istället )

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, nutid ;) ...
Hmm vad ska jag skriva i detta inlägg.. Jo, jag vet! Om melodifestivalen.. Iår så suger den hittils! Och låtarna suger förhelvede! Te.x. "Snälla, snälla..."   wtf?!  vad e detta? Och även Programledaren är ju bara för mycket. Hennes dåliga skämt tillsammans med dålig pausunderhållning och tråkig musik= Katastrof ! Nej, jag saknar Björn G. som var med förra året, men sina sköna danser och roliga stunder. Aja, det kan inte vara bra varje år tydligen, men nu på lördag ska jag förhopppningsvis kolla eftersom Agnes Carlsson (Idolvinnare-05) ska vara med. Hon har en skön röst och är riktigt söt, så jag hoppas på henne!

Idag har jag varit lite överallt. Först hemma hos min mobror, sedan drog vi vidare till Boarp och handlade lite där.. Sedan vidare till Gränslösa, men där fanns inget kul, så nu e jag hemma igen i stugan. :) Ska försöka göra klart min engelskauppgift osså... men jag orkar inte!!! ;p

Nu ska jag äta lite kycklingsallad! ,ni får ha en fortsatt bra eftermiddag,                                         
                                                                                                                                                                 Puss
N/Sara

 Det var soligt igår-morse :)

 

Kommentarer
Postat av: JOANNA

haha;P

fin bild

2009-02-18 @ 17:38:20
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: maggie curie

Åå fin bild =)

2009-02-26 @ 12:52:39
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Håller med tidigare (: Jättehärlig bild!!

2009-03-09 @ 23:12:25
URL: http://shoulderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0