Konsert !!!

Wihoooooee,, Imorgon är det Jason Mraz konsert med Sanne,, och jag är såå "excited" .. det ska bli sjukt kul att få se honom i verkligheten.. LIVE! Vet inte än vad jag ska ha på mej, men det fixar jag ikväll. Lägger nog in bilder på bdb sen,, men vi får la se .
Idag var det skola som vanligt,, mycket lätt prov imorse som bara tog en kvart att göra. Jag fick bra resultat, hehe. Senare tränade vi vårt rollspel, som det är uppvisning på imorrn. Det ska ble KULKUL. Nej nu måste jag få tag i Sanne,, vi måste snacka om imorgon :D
Just det... måste få tag i min kontaktperson till APUn,, de svarar inte på teleN>< Jag ska jobba i 2 veckor inom äldreomsorgen ... hoppas verkligen det blir kul .
 Ha det
                                                                           / Sara


Kommentarer
Postat av: bitte

va kul

2008-10-09 @ 17:03:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Louise

Nee, hur var konserten? :D fan, det hade jag velat se

2008-10-26 @ 01:52:26
URL: http://louisekate.devote.se
Postat av: ?

Du lägga in bilder på bdb? haha, det händer ju aldrig

2008-11-16 @ 00:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0